Wcześnie wykryta i dobrze leczona pozwala normalnie żyć.

Zadbaj o siebie i swoje dziecko.

astma.waw.pl

Doma Pak

Torby papierowe, jakie proponuje Domapak, mogą występować w wielu kolorach i rozmiarach. To niezwykle skuteczny nośnik reklamy, dzięki któremu dotrzesz do nowych klientów. Można w nich przechowywać ubrania, buty, produkty spożywcze czy kosmetyki. Wybieraj spośród toreb:

  • szarych
  • białych
  • kolorowych

 

Torby różnią się rodzajem uchwytu. Może on być skręcany lub płaski.

 

Torby z uchwytem skręcanym dostępne są w rozmiarach:

 

  • 18x8x21 cm
  • 22x10x30 cm
  • 25x11x32 cm
  • 32x17x39 cm
  • 32x12x42 cm
  • 54x15x46 cm

 

Torby z uchwytem płaskim polecamy w rozmiarach:

  • 32x16x43 cm
  • 25x15x41 cm
  • 25x15x30 cm
  • 22x10x30 cm
  • 22x11x24 cm
  • 17x9x22 cm

 

Uchwyt płaski jest wklejony i wzmocniony wewnątrz. To dodatkowe zabezpieczenie, które sprawi, że korzystanie z torby będzie w pełni bezpieczne. Dostępna gramatura toreb białych i szarych to 80-120 gramów.

Domapak oferuje również torby białe i kolorowe. Możesz dobrać odpowiedni kolor do swojego logo. Dostępne barwy to czerwień, czerń, ciemna zieleń i granat. Kolorowe torby wykonane są z prążkowanej wersji papieru Kraft, o gramaturze 80-120 g. Kolorowe torby są niezwykle atrakcyjne wizualnie. Przyciągają wzrok i doskonale się prezentują. Jeśli szukasz eleganckich toreb na wino, Domapak ma w swojej ofercie dwa rodzaje. Torby na wino w Domapak mogą być białe lub szare. Mają skręcany, wzmocniony uchwyt. Wykonanie nadruku jest możliwe już od 150 sztuk. Do wyboru dwie metody druku: sitodruk i metoda fleksograficzna. Sitodruk polecany jest przy projektach wykorzystujących do pięciu kolorów. Sitodruk wykonywany jest przy pomocy pięknej palety Pantone C i U. Barwy z tej palety są niezwykle efektowne i nadają nadrukowi wyjątkowego charakteru. Metoda fleksograficzna polecana jest przy bardziej skomplikowanych nadrukach, wykorzystujących do dziesięciu kolorów. Metoda ta jest bardzo efektowna, wykorzystuje się ją np. przy przejściach tonalnych. Obie metody pozwalają dokonać niezwykłych efektów. Dzięki nim torby zmienią się w doskonały nośnik reklamy, który pozwoli Ci zdobyć nowych klientów!